Παρελθόν από την Ομάδα μας αποτελεί και επίσημα ο Αλγκασίμ Μπα, με το Γραφείο Τύπου της Ομάδας μας να ανακοινώνει τη συμφωνία με τη Ντιναμό Τιφλίδας για την παραχώρηση του ποδοσφαιριστή, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ο ΑΠΟΕΛ ανακοινώνει ότι έχει επιτευχθεί συμφωνία με την Dinamo Tbilisi για τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή Algassime Bah, με ισχύ από την 01/07.
Ο σύλλογος ευχαριστεί τον Algassime για την παρουσία, την προσπάθεια και την προσφορά του κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της ποδοσφαιρικής του διαδρομής, με προσωπικές και επαγγελματικές επιτυχίες».











