Η πώληση των εισιτηρίων διαρκείας που άρχισε στο τέλος αυτής της εβδομάδας, συνεχίζεται με πολύ ενθαρρυντικά αποτελέματα.
Μόλις στην τρίτη μέρα της εκστρατείας, οι οπαδοί του Θρύλου μας κατάφεραν να ξεπεράσουν το φράγμα των 2 000 εισιτηρίων, 2.006 συγκεκριμένα, μάλιστα οι 397 είναι νέοι κατόχοι, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα στήριξης ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Οι αριθμοί προκαλούν αισιοδοξία στη διοίκηση και την προσδοκία ότι η διάθεση των διαρκείας θα συνεχιστεί με τον ίδιο έντονο ρυθμό τις επόμενες εβδομάδες.
Πιο αναλυτικά τα εισητήρια διαρκείας που κόπηκαν είναι 700 στην Νότια κερκίδα, 461 στην Ανατολική και 844 στη δυτική.













