Ο Αλγκασίμ Μπα, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια.
Οι επαφές με ττην Ομάδα μας βρίσκονται στο τελικό στάδιο και όλα δείχνουν ότι η μετεγγραφή θα ολοκληρωθεί σύντομα.
Η Ομάδα μας δεν αναμένεται να πάρει χρήματα από τη συγκεκριμένη εξέλιξη, ωστόσο θα διατηρήσει ποσοστό μεταπώλησης για ενδεχόμενη μελλοντική μεταγραφή του ποδοσφαιριστή.
Επίσης με την αποχώρηση του 23χρονου επιθετικού, η Ομάδα μας απαλλάσσεται από ένα συμβόλαιο για ποδοσφαιριστή που είχε ελάχιστη αγωνιστική προσφορά και δεν βρίσκεται στα πλάνα ενόψει της νέας σεζόν.












